Bezpecnost Linuxu

Jakub Vosahlo jvosa na lf1.cuni.cz
Pondělí Květen 29 09:28:09 CEST 2000

Pokud je mi znamo, pan Neff neni znalcem bezpecnosti unixovych platforem,
jako novinar proste zverejnil clanek, ktery dostal do ruky a ktery se mu
nezdal (z jeho laickeho pohledu) nebezpecny ani skodlivy, a proste ho
zverejnil. Pote dostal kopu negativnich ohlasu, a udelal to nejrozumnejsi,
co mohl - zverejnil nazor druhe strany.

Druha vec je dnesni uverejneni dalsi sbirky bludu, a to, ze clanky tohot
typu obecne (myslim tim ponekud odbornejsi pohledy do sveta pocitacu) na
prvni stranku periodika typu Neviditelny pes nepatri. Prave kvuli tomu, ze
by to mel hlidat nekdo, kdo veci aspon trochu rozumi.

Zdravi

Jakub Vosahlo
jvosa na lf1.cuni.cz