WaveLan TURBO11 prob.

Dusan Sys sys na spk.cz
Pondělí Květen 29 09:48:40 CEST 2000

> Ty pocitace jsou 3 metry od sebe na jednom velkem stole... anteny jsou
> natocena na sebe... ;(

Nazdarek,
mam pocit, ze se stale spojeni necodi. Bude to asi proto, ze nemate ZADNY
SIGNAL. Ma te karty v rezimu AD-HOC DEMO ??? Pokud se chytate z katry na
kartu ( na na WP ) tak je tento rezim nezbytny. Je to u moduli wavelan2_cs
parametr "port type=3". Ovladace o lucentu v 6.x musi mit v karte firmware v
6.x, jinak to nechodi ale ovladace v 4.xx klidne jedou s firmware v karte v
6.x.

Zdravi Dusan Sys