TV karta ASKEY

lcevela.STV na woco.de lcevela.STV na woco.de
Pondělí Květen 29 10:02:56 CEST 2000

Zdravim,
vim, ze toto tema uz jednou slo. Mam TV kartu Askey TView99, zalozenou na
chipu bt878.  Xawtv mam v nejnovejsi cerstve stazene verzi. Zkousel jsem
dohledat zminovany patch na penguinu, ale bezuspesne. Nevi nekdo, kde lze
nejnovejsi patch najit? Ma tuto kartu uz nekdo rozchozenou  (nebo jinou
kartu zalozenou na chipu bt878) a kdyz, tak jakym postupem? Me jede obraz
O.K. , ale bez zvuku.
Predem diky.

Nejsem v konferenci (mam jen modemove spojeni, ctu archiv konference) a tak
jestli mi chcete pomoci piste prosim na adresu:
lcevela na volny.cz
Lubomir Cevela