Zmena cisla oblasti

Ing. Radek Skoták skotak na blansko.cz
Pondělí Květen 29 11:52:10 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> [...]
	Mozne to skutecne je, ale bud se toho da dosahnout zasahem do partition
table na hodne nizke urovni, nebo umazanim jiz existujich part. V kazdem
pripade jsem mel potom problemy s ruznymi programy (fdisk pod win, PQ
Magic) a podobne, kterym se to nelibilo - hlasi chyby partition table a
podobne. Stejne tak se jim moc nelibilo pokud parttion nebyly v poradi
vzestupne. Zkratka mel jsem potom dost starosti to dat do poradku (zlaty
fdisk pro linux). A spravovat to na disku ze ktereho jsem nemel zalohy a
nemel ho zrovna kam cely zalohovat, nebyla zrovna vesela prace :).

						Scotis

      >  DARLING, ARE YOU FINISCH ? NO, I AM SCOTIS(H) <
  /        \\  \___ (  <_> ) |  |  |  | \___ \  phone:+420506412674
 /_______  / \___  > \____/  |__|  |__|/____  > E-mail: skotak na email.cz