Reakce na novy clanek o Linuxu na NP

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 29 10:55:58 CEST 2000

Dobry den.

Pane Neff, mozna byste mohl zauvazovat o moznosti kontaktovat
nekoho fundovanejsiho nez je pan Janda, aby vam psal clanky o Linuxu.

V dnesnim clanku je za prve chyba v C programu. (Uz vidim pana
Jandu jak se obhajuje, ze je to schvalne, aby kazdy nemohl program
zkompilovat.) a za druhe je to jako, kdybyste uverejnil clanek
o nebezpecnosti aut od firmy Skoda, ve kterem by se psalo, ze
auta Skoda jsou nebezpecne, protoze muze kdokoliv prijit a
prestrihnout vam brzdova lanka.  V podstate je to pravda, ale
chybi uvest, ze k tomuto je zapotrebi vloupat se vam na pozemek,
do garaze a do motoru.  Kdyz nechate stat auto na silnici s
otevrenym motorem, tak je jedno jestli mate Skodu nebo BMW.
V clanku v podstate nejsou uvedeny nepravdy, ale jsou to takove
"sede" lzi.

A posledni vytka se tyka poznamky o skodlivem administratorovi,
ktery dostal padaka.  To ze nekdo nainstaluje do systemu backdoory
neni zalezitost Linuxu, ale obecne timto trpi vsechny operacni
systemy (viz. treba kauza BackOrifice na WinNT) snad krome systemu
MS-DOS ;-)

Nevim, ceho chce pan Janda dosahnout, ale nezda se mi, ze by
seriozni denik jako je vas mel uverejnovat clanky, ve kterych
jsou *zamerne* (neb se mi zda, ze pan Janda problematice alespon
castecne rozumi) zamlcovany a prekrucovany fakta.

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6