reakce pana neffa

Jakub Vosahlo jvosa na lf1.cuni.cz
Pondělí Květen 29 11:41:49 CEST 2000

Ale no tak, to je presne to, o cem jsem mluvil. Pan Neff jako NEodbornik
nema jinou sanci, nez zverejnovat VSECHNO, pokud se domniva, ze to neni
protizakonne a skodlive (coz sice v tomto pripade je, ale on jako novinar to
prece nemuze posuzovat).

Nemuzu chtit po Lidovych novinach, aby me posilali k recenzim clanky o
zasednai KSCM, protoze podle mne v lidovkach jsou o komunistech bludy, a ja
jsem ten nejlepsi odbornik, abych to rozcis. Muzu ale do novin napsat dopis,
pripadne se pokusit sesmolit clanek. Slusne noviny muj nazor uverejni.

Jak bych uspel s lidovkama nevim, ale pan Neff me vyjadreni minuly tyden
uverejnil.

Jinak si stale myslim, ze clanky tohoto typu a takove hloubky problemu (co
se tyce chapani, nebo v pripade pana Jandy nechapani) na Neviditelneho psa
nepatri. To uz je ale o necem jinem, ne?

Zdravi

Jakub Vosahlo
jvosa na lf1.cuni.cz