preklad apache + mod_ssl + php4

ivop na regionet.cz ivop na regionet.cz
Pondělí Květen 29 11:11:01 CEST 2000

Martin Horak wrote:

> ale
> DEAPI.
> DEAPI.

> Diky za odpoved. Take me to napadlo, ale v Makefile nikde zadne
> nastaveni CFLAGS neni! Preklada se to jakymsi zahadnym zpusobem pres
> apxs.

Pokud mate apache prelozeneho s EAPI, tak apxs, ktere vznikne, uz v sobe
to EAPI napsano ma. Konfigurace php4 si ho zavola a apxs ji to (CFLAGS)
preda spravne. Takze konkretne napriklad: mate-li apache z RH6.2CZ, musite
nainstalovat i apache-devel (tam jsou includy a apxs). Pak staci
pri spousteni configure v php4 pridat option --with-apxs=/usr/sbin/apxs
(i kdyz by cestu mohl snad najit sam).

Jinak na php-4.0.0-...rpm pracuji, vcetne prislusnych databazovych
baliku (jeste mi zbyva Oracle, toho si zase budu muset nainstalovat, grrr).

ip
--
E-mail: Ivo.Panacek na regionet.cz
WWW:    http://ivop.regionet.cz