Kompilace driveru pro emu10k1-nakopnete me prosim

Vlasta Sliz sliz na kpgroup.cz
Pondělí Květen 29 13:53:22 CEST 2000

Dobry den.
Prosim o radu.
Nainstaloval jsem RH 6.1 CZ chci rozbehat zvukovku SB Live. Stahl jsem
Alsa-driver-0_5_7, ale nedari se mi zvukovku nainstalovat.
Po spusteni ./configure vse probiha normalne,
prikaz make install zkompiluje uspesne moduly, ale po spusteni ./snddevices
se na konci objevi hlaska "unresolved symbols". V navodu je take zminka o
editaci souboru /etc/modules.conf, ale zadny jsem nenasel, pouze prazdny
soubor conf.modules.
Pokud zadam prikaz modprobe snd-emu10k1 se nic nestane, zvukovka nehraje.
Poradi mi nekdo? Jsem zacatecnik a postup na kompilaci driveru jsem v
literature zatim nenasel.

Prijemny zbytek dne preje
Vlasta Sliz (carka nad i, hacek nad z)