vypinani monitoru v X-kach

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pondělí Květen 29 14:35:33 CEST 2000

Ahoj

parametry se do Xsek davaji pomoci prikazu 'xset'.

Ty veci kolem monitoru je dobre davat do startovacich
scriptu, ktere cte start tedy soubory jako
.xinirc, .Xsession.. v uzivatelesekm adresari nebo
jejich analogie v /etc/X11 (nevim presne, jak je
to na RH, nepouzivam). Takze ja napriklad mam ve svem
.xinirc mimo jine tyhle prikazy:

#spani monitoru
xset s noblank
xset s 600
xset +dpms
xset dpms 1200 1200 1200

Zvlastni pozornost je potreba venovat vypinani monitoru
v pripadem ze vam bezi xdm, gdm, kdm..

F. Hroch