znovu Jan Janda o Linuxu na NP

Zdenek Pizl zdenek.pizl na post.cz
Pondělí Květen 29 17:25:18 CEST 2000

Martin Macok wrote:

> Pan Neff uz podle mne ztratil soudnost. Minule jsme mu prokazali, ze autor
> clanku NEVI O CEM PISE a pise hole NESMYSLY ... a v klidu vyda dalsi
> clanek od STEJNEHO AUTORA NA STEJNE TEMA!!! Rekl bych, ze si pan Neff jen
> nahani navstevnost serveru ... nechal bych ho v tom.

no, ja stale jeste chci verit za pan Neff kapku moudrosti stale jeste
ma. Ale napsal jsem mu mail v tom smyslu, ze mi to pripada, ze si chce
jen zvysit pocet pristupu a vyzval jsem ho, aby mi odpovedel. Takze se
uvidi ...

> bye

         Zdeněk Pižl, (Corp. yA), http://e2.pef.czu.cz/~xpizl
                mail me only in ISO 8859-2 or in ASCII
           ... what disk do you want to erase today ?? ...