Instalace Red Hat 6.2cz

Petr Kolar Petr.Kolar na vslib.cz
Pondělí Květen 29 18:08:35 CEST 2000

Jaroslav Ptacek <ptacekj na cermak.cz> wrote:
> Jiz jsem se dnes ptal na chybovou hlasku:
> install exited abnormally -- recieved signal 9
> Zatim se nemohu ridit radou abych doplnil RAM na 16 MB, protoze nemam k
> dispozici zadne 32 pin SIMM.
> Tak mam doplnujici otazku, muze to byt tim, ze instalator nerozeznal
> grafickou kartu (presto, ze jsem zvolil textovou verzi instalace), protoze
> po me chce na zacatku instalace disk s driverama, i kdyz jsem za boot:
> napsal linux mem=8M text (vim, ze jsem psal 12 MB, ale spletl sem se) a ne
> linux dd. Graficka karta je ISA Trident.

S 12 MB uz by (pokud se dobre pamatuji) mela instalace bezet. Pokud nema
jadro nejake problemy s detekci pameti, melo by stacit zadat pro LILO jenom

linux text

Pri bootu uz uvidite, kolik pameti se pouziva.

Rekl bych, ze kdyz zadate mem=8M, bude se pouzivat pouze 8 MB a to uz na
instalaci RH 6.2 zcela jiste nestaci.

                                                             S pozdravem
--
                          ***  Petr Kolar  ***
             Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229