Instalace Red Hat 6.2cz

Libor Chocholaty chocholaty na gncz.cz
Pondělí Květen 29 18:25:29 CEST 2000

Jaroslav Ptáeek wrote:

> Jiz jsem se dnes ptal na chybovou hlasku:
> install exited abnormally -- recieved signal 9
> Zatim se nemohu ridit radou abych doplnil RAM na 16 MB, protoze nemam k
> dispozici zadne 32 pin SIMM.

Tak vraz HD do toho Celerona a nainstaluj, pak prehod zpatky. Nebo zvol
instalaci kopirovanim (chce to jen mit stejne rozpatisnovany disk).

> Tak mam doplnujici otazku, muze to byt tim, ze instalator nerozeznal
> grafickou kartu (presto, ze jsem zvolil textovou verzi instalace), protoze
> po me chce na zacatku instalace disk s driverama, i kdyz jsem za boot:

Ono ti nebootuje CDcko? Tak to nevim co taha z druhyho disku :-(
Libor

> napsal linux mem=8M text (vim, ze jsem psal 12 MB, ale spletl sem se) a ne

mem=8m je hlaska pro jadro, kvuli detekci mnoztvi pameti. Ja pouzivam
mem=256m, ale je to protoze jsem asi neco podelal v BIOSu a nehlasi mi to
spravne.
Libor