Prazsky letni cas

Marcel Kolaja xkolaja na fi.muni.cz
Pondělí Květen 29 19:20:55 CEST 2000

David Janko wrote:

> Pokud si vzpominam, tak se mne debian pri instalaci ptal, zda mam cas v biosu nastaveny na GMT nebo localtime - je toto nastaveno spravne ?
> David.

Přesně tak, jestliže máte v BIOSu čas správně (tak jak je v Bratislavě)
a operační systém si myslí, že je to čas v GMT, tak při nastavení časové
zóny CEST samozřejmě přičítá 2 hodiny.

       Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
             http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
"Všechny dívky jsou krásný, milý. A hvězdy mají v očích."
                      Aleš Brichta