Wide chars aneb Linux, C++, CORBA a Unicode

Miloslav Ponkrác postovni.holub na atlas.cz
Pondělí Květen 29 22:17:25 CEST 2000

Prsím Vás, je to hrozně, hrozně moc dávno, kdy jsem cosi jako IDL viděl, a o
něco se pokoušel. Ale snažil bych se najít něco jako pole typu short, prostě
pole 16-ti bitových hodnot. A mám takový hodně nejistý dojem, že to IDL umí.

Miloslav Ponkrác

>Diky,
>ted uz umim pracovat s wchar i wchar* :o) Jenze co je mi to platny, kdyz mi
>IDL kompilator rekne, ze typ wstring nezna... Asi je to ORBacusem, znate
ORB,