Odeslani Email radkovym prikazem

Jiri Arazim Jiri_Arazim na datart.cz
Úterý Květen 30 00:26:41 CEST 2000

Pokud se jedna o poslani textoveho souboru, tak pouzivam

cat soubor.txt | mail -s "soubor" adresa na nekam.cz

pro binarni soubory pouzivam mpack (posila soubor jako prilohu), ted
si nemuzu vzpomenout kde jsem ho stahnul, pokud by jste to nemohl
najit tak mi napiste a ja se po nem podivam

S pozdravem
		Jirka Arazim

mailto:jiri_arazim na datart.cz
http://www.datart.cz/