BT848 karty, kde ?

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Květen 29 10:35:30 CEST 2000

Robert Vojta wrote:

> # nejsem schopny sehnat firmu, ktera by dodavala jednoucelove karty
> # pro zachytavani vydea na bazi BT848.  Pro Linux je mozne pouzit,
> # TV Live RC, ktere dodava napr. firma 3Stars, ale je zbytecne
> # kupovat k vuli webovske kamere televizni kartu i s dalkovym
> # ovladanim :-) Nevite o nekom, kdo jeste takove veci prodava ?

Matrix Vision MV Delta, ma 4 videovstupy, bez tuneru. Podporovana je
prvopocatku video4linux, takze by s ni nemely byt problemy.

> Zdravim,
>   tak prvne, pokud pouzijete kartu s cipem BT848 tak si toho moc nezachytite,
> protoze to proste a jednoduse nezvladne. Takova karta dneska prijde na cca
> 1000,-Kc a da se na ni obstojne sledovat televize, video, cokoli, dokonce
> na ni hrajeme aj hry ze stareho ATARI ;-) Pokud chcete zahytavat video, tak
> si poridte neco vykonejsiho alla ATI ALL IN WONDER 1280, jinak to opravdu
> nema cenu.

Jak jste na to prisel? Sledovani obrazu je u bt8x8 v principu to same jako
zachytavani.

--
Marian Jancar <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>