zasah policie ve firme Mironet

Vladimir Rengevic grafon na nextra.sk
Úterý Květen 30 08:27:54 CEST 2000

Dobry den,

> Hmm, to se divim, ze jim to nekdo podepise. Nabizeji neco za to? Jako
windows
> za 2Kc a podobne? Jestli nedavaji nic protihodnotou, pak opravdu nechapu
lidi,

Upresnim, za podpis sa clovek dostane do zoznamu predajcov odporucanych
Mrkvosoftom ;-) ako firma predavajuca legalny SW (no, ale prave od nich...)

> ze jsou tvrdy, ale tohe me jde proti srsti. Nevite nekdo jestli ty
policajti co
> sli do Mironetu meli soudni prikaz? Kdo jim ho dal? Na jakym zaklade
takovy
Jednoduche od nazvu, sudny prikaz vydava sud (teda sudca, ktory ma pripad
na starosti). A podla clankov vraj bol, ale na uplne inu firmu nez Mironet.
Tazko posudit...

Vlado