Instalace Red Hat 6.2cz

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 30 08:46:17 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 08:34:15AM +0200, Jaroslav Ptáček wrote:
> Zdravim,
> vcera jsem mel nekolik dotazu ohledne instalace RH 6.2. Podle jedne rady
> jsem zkusil nainstalovat RH na HDD v uplne jinym pocitaci(Celeron) a dneska
> jsem ho zkusil dat do 486, kde mi pri startu vybehne hlaska:
>
> Kernel panic: Kernel compiled for Pentium+, requires TSC
> In swapper task - not syncing.
>
> Poradi mi nekdo, jak z toho?

Proste tam musite NEJAK(r) dostat kernel pro i386 nebo i486. Jestli to
provede na tom samem pocitaci s bootovaci disketou a krz rpm-balik, nebo
si to zase prenesete na ten celeron a nainstalujete i386 kernel ... to je
na vas.

Ja bych si nekde vytvoril bootovaci disketu s jadrem pro i386, nabootoval
bych z ni, namountoval ten RH62, stahl z internetu/cedecka rpm baliky
kernel*386*rpm, a nainstaloval ho ...

bye

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //