Apache 1.3.9-5cs + SSI na user webs

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Květen 30 10:44:07 CEST 2000

> 1) co je v error logu (/var/log/httpd/error_log)

Nic. Zadna chyba se nekona, prikaz #include se neprovede ale opise.

> 2) nema tam nahodou byt /home/*/public_html ?

Jo ma. Kdyz jsem to takhle upravil, zacalo to chodit.

Chyba byla nakonec u me. Puvodni podoba byla takto primo ve vzorovem
httpd.conf a byla zakomentovana (jen misto Includes tam bylo
IncludesNoExec). Ja to pochopil tak, ze to maji dobre a ze "*"
nahradi libovolne dlouhou cestu a ze se to timpadem vtahuje na
libovolny adresar koncici tim ..../public_html.

Jak je videt, mylil jsme se a hvezdicka nahradi libovolny (jeden !)
podadresar - mezi dvema lomitky.

Diky za nakopnuti.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz