OT Janda a Neviditelny Pes - pohled z te zabavnejsi stranky

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Květen 30 10:06:12 CEST 2000

Ahoj vsem,

cely kolotoc ohledne Neviditelneho Psa, co se tu ted odehrava jsem
odstartoval ja svou prosbou o "protitah" od nejakeho zkuseneho linuxaka.
Dostal jsem par mejlu, ktere se vyslovovali k tomu  nereagovat.
Po poslednim clanku pana Jandy a reakcich samotneho Ondreje Neffa, jsem
dosel k nazoru, ze si z nas proste delaji srandu a tudiz nereagovat by bylo
skoda, ackoliv kazdy rozumny argument by jen nahral na smec. Tutiz jsem jim
v podobnem duchu odpovedel (jojo, srandickam rozumim porad lip nez Linuxu,
bohuzel).
 Tuto odpoved prikladam, treba vas pobavi. Pokud byste po precteni dospeli k
jakemukoliv nazoru (jako ze jsem pitomec, srandista, grazl skodici Linuxu,
prima chlapik, co jim to nandal...(tady mel byt smich, ale zase jsem
zapomel, jak se ten smajlik pise)), nebo vubec k tomu neco chteli dodat
piste mi prosim soukromne. Tim bych zaroven rad tuto debatu na konferenci
ukoncil.

Pojdme se venovat Linuxu.

S pozdravem Zdenek Bohm - zdenek.bohm na gammarus.cz

P.S. Pane Ponkraci, nezlobte se na me, jsem presvedcen, ze ten klobouk
nebudete muset jist.