problem s Win2000 a samba

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Úterý Květen 30 10:26:11 CEST 2000

On 29 May 2000 noel na beta.cermak.cz wrote:

> no,
> nerad bych aby to vypadalo nejak urazlive, ale predpokladam, ze se
> jedna o problem s kryptovanim hesel na stane W2000 versus
> nekryptovani na strane Samby. Nebylo by lepsi (=bezpecnejsi)
> presvedcit Sambu, aby taky pracovala s kryptovanymi hesly ?

Bohuzel nejedna. Pouzivam kryptovana hesla a v siti jsou 98 a NT. Na
kerneltrafic samba jsem ted nasel, ze W2000 se do sambou rizene domeny
prihlasovat neumi, a ze je mozne vyzkouset samba TNG. Tu se mi ale pro
firemni sit pouzivat nechce (a ostatne nekde jsem cetl, ze neumi W98).
Takze zda se, ze zatim tento problem nevyresim.
Nicmene diky za pokus.

--
Michal Kaspar

VSE Praha