Chyby pri kompilaci cehokoli

Michal Kaspar xkasm08 na sorry.vse.cz
Úterý Květen 30 09:50:09 CEST 2000

On 29 May 2000, Pavel Kankovsky wrote:

> Uz tohle vypada podezrele, ale netusim, co to muze byt. gcc -v?

> To vypada, jako by mu chybela definice size_t. Zkuste prozkoumat vystup
> z gcc -E, jestli 1. vkladal header, kde ta definice ma byt (zrejme
> stddef.h), 2a. pokud ne, pak proc ne, 2b. pokud ano, proc obesel tu
> definici.

Dekuji, ale nastesti uz se mi to podarilo vyresit. Odinstaloval jsem veci
tykajici se kompilace (egcs, devel baliky), pak mi tam zbylo nekolik
osirelych symlinku, ktere jsem smazal a vse potrebne zase nainstaloval.
Ted to, zda se, funguje jak ma.
gcc -v jsem zkoumal, ale nic podezreleho jsem tam nenasel (asi i proto, ze
neumim C).

--
Michal Kaspar

VSE Praha