zasah policie ve firme Mironet

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Květen 30 12:23:34 CEST 2000

> Libor Chocholaty <chocholaty na gncz.cz> wrote:
> -> Ales Horak wrote:
>
> ->> temer nahodou jsem prisel na clanek na psovi
> ->>
> ->> policie CR doslo na podnet microsoftu (firma mironet je nejspis jedina
> ->> velka ceska firma, ktera k prodeji pocitacu nema smlouvu s microsoftem
> ->> sireni jejich os).
> ->>
>
> -> Co takova smlouva vlastne obsahuje? Ze nebudu prodavat produkty jinych
> -> firem?
>
> ze budu predavat produkty M$ na kazdom pocitaci. musia.

> [...]
Inu, co nelze praktikovat doma (USA) kvuli soudum, lze zkusit v evrope.
Nejlepe vychodni, protoze tam jsou zakony nedokonale, jdou  vykladat
vselijak a zdejsi urady pro hospadarskou soutez bud spi a nebo problemu
nehovi.
Skoro by se dalo ric, ze pozadat prodejce o sestavu bez predinstalovaneho OS
znamena jej vystavit znacnemu riziku podobnych sankci. To proto, ze jako
kupec s takovym pozadavkem, jsem potencialni sw pirat.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA a.s. Plzen
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz