Nefunguje prijem posty na PROXY.

Úterý Květen 30 13:30:36 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Jarek Bajer wrote:

> Nefunguje mi ve firme prijem posty na PROXY server. Uzivatele mam
> zalozene a vse dalsi nastavene. Kde je chyba?
> Odeslani mailu funguje (i v ramci vnitropodnik. posty), ale z venku
> neprijde nic.

Jak to pisete, tak chyba by mohla byt i v tom, ze vam nikdo nic neposila.
Aby neco prislo, tak 1. nekdo to musi poslat, 2. pres SMTP se to musi
transportovat na vasi masinu, 3. MTA na vasi masine to musi dorucit tam,
kam to ma dorucit, 4. nekdo to musi z toho mista, kam to doslo, vyzvednout
a precist. Proste zkontrolujte kazdy krok. Pokud budete mit dalsi dotazy,
pak je doplnte o detailnejsi informace.

BTW: mezi lokalnimi uzivateli chodi posta dobre?