bezpecnost podruhe - lokalni sit

Úterý Květen 30 14:27:30 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Jan Vaclavik wrote:

> [...]

Myslim, ze forwarding musi byt pro masquerade povoleny, takze staci
zajistit, aby se maskarada delala jen na datagramy, ktere prisly z
vnejsiho interface a pak pridat blokovaci pravidla na forwarding tak, aby
datagramy z vnitrnich siti navzajem neprochazely.

Pokud se to dobre nastavi, pak nevidim problem.

--
                        Milan Kerslager