cestina a konsole v KDE

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Květen 30 15:15:03 CEST 2000

On Tue, 30 May 2000, Martin Macok wrote:

> Mate spravne nastavene LOCALES? Zkousel jste nejaka ta klikaci
> konfiguratka v KDE? rpm balik czech-adaptation? A co primo nastaveni fontu
> pro kterm na nektery .......8859-2 ?
>
> Czech-HOWTO

Sama voda, konsole cestinu proste ignoruje. Da se to tam sice
dohackovat, ale neni to korektni.
Me funguje vsude cestina jede v pohode, menu, klavesnice, xterm, pouze
konsole ne, neni to chyba, je to vlastnost :))

R.V.

| Radek Vybiral				           Radek.Vybiral @ vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |