zasah policie ve firme Mironet

David Janko djanko na infoware.cz
Úterý Květen 30 15:19:52 CEST 2000

Petr Novotny wrote:

> Hm. A kdo mu k tomu da roota (administratora, supervisora)?
> Zkuste ke mne vtrhnout a precist si muj shutdownovaci skript; asi
> pohorite (a to nemam v pocitaci lahev kyseliny spojenou s GPS
> snimacem polohy).

    Jezisi, to sou mi ale pitomosti - kdo z Vas by chranil data, ktera maji
byt utajena (at uz warez nebo treba seznam teroristu ;-) ) pres mazani pri
shutdownu nebo zminenou flaskou s kyselinou ???
  Kdyby mi vo to slo, tak zajistim, ze veskara takovato data budou na disku
VZDY sifrovana - v desifrovane podobe budou pouze v RAM a to jeste jen po
omezenou dobu. Neco jako winprotect od Decros - predpokladam, ze neco takoveho
existuje i pod linuxem (i kdyz zmineny pripad se spise tyka te platformy
podporovane Decrosem ;-)).

Uff, nekdy fakt zasnu, co se tu probira ...
David.