apache - nekdy neposle celou stranku

Zdenek zdenek na finance.cz
Úterý Květen 30 15:58:48 CEST 2000

Zdravim,
mam nasledujici problem, proste u nekterych stranek se mi stane, ze se
nestahne cela, at se snazim jak se snazim, jednou to dokonce bylo
zpusobeno uplne nesmyslnou veci. Kdyz jsem napsal
<BODY BGCOLOR="white">, tak se dana stranka nestahla cela, ale kdyz jsem

to zmenil na <BODY BGCOLOR="ffffff">, tak vse bylo najednou ok...
Ja uz jsem z toho jelen, mel jsem apacha 1.3.9, zkusil jsem
prekompilovat 1.3.12, ale chova se to stejne, mam v nem hozene php s
podporou pgsql, mysql, imap. Mel jsem v tom i ssl, ale to jsem oddelal a

porad nic. Nemate nekdo s timto podobne zkusenosti??? Pls ochotni
clovickove necht mi pisi na zdenek na finance.cz, maily z konference ctu
narazove jednou tydne.... Dekuji za kazdy tip

Zdenek
PS: na pozadani zaslu url, kde to muzete videt na vlastni ocicka