absolutni x relativni symlinky

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek pajasoft na fonet.cz
Úterý Květen 30 17:07:56 CEST 2000

David Rohleder wrote:

> Tak ten chroot me nenapadnul. To je opravdu padny argument.

	Ja bych mel jeste jeden - absolutni (hard) linky nejdou (aspon v
linuxu, - tedy ext2, ale predpokladam, ze i v jinych FS) vytvorit mezi
ruznyma svazkama.

> Ale, mel jsem takove problemy s presunovanim filesystemu. Treba
> filesystem se symlinkem
>
> lib -> ../lib
>
> se chova jinak, kdyz je primontovany pod /var/ a jinak, kdyz je pod
> /usr/ :-)

	Nebude to spise konfiguraci ldconfigu? Tedy ktere knihovny kdy sebral
po ceste jako prvni...?

Ing. Pavel Janousek (PaJaSoft)                FoNet, spol. s r. o.
Vyvoj software, sprava siti, Unix, WWW      Anenska 11, 602 00  Brno
E-mail: mailto:Janousek na FoNet.Cz            Tel.: +420  5  4324 4749
SMS: mailto:P.Janousek na SMS.Paegas.Cz        Fax.: +420  5  4324 4751
WWW: http://WWW.FoNet.Cz/                  E-mail: mailto:Info na FoNet.Cz