Odeslani Email radkovym prikazem

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Úterý Květen 30 20:24:33 CEST 2000

On Tue, May 30, 2000 at 06:44:56PM +0200, Jan Jelinek wrote:
> Bohuzel postovni server ktery ma prijmout zpravu od meho linuxu overuje
> zdrojovpou postovni domenu

Neni mi uplne jasne, co myslite "zdrojovou postovni domenou ..."

> a tady mam problem mutt odesle jmeno na neco.domena.cz a ja mam v MX
> zaznamu na moji domenu jenom domena.cz a tudiz cilovy SMTP ma zato ze
> odesilatel neexistuje. Omlouvam se za zdlouhavy popis.
>
> Otazka zni: Lze v radkovym prikazu zmenit odesilatele ? Pripadne kde
> nastavit ze odesilatel lezi na serveru domena.cz a ne na neco.domena.cz?
> neco.domena.cz je FQN meho linux serveru.

Primo na prikazove radce IMHO ne. Pokud potrebujete zmenit nejakou polozku
z hlavicky emailu, tak pripiste do ~/.muttrc treba:

my_hdr  From: blazen na jede.cz
my_hdr  Errors-To: ja na tady.cz

Pokud potrebujete zmenit envelope from, tak je to polozka v ~.muttrc:

set envelope_from=yes

Popr. lze primo:

set sendmail="/usr/sbin/sendmail -oi -oem -f ja na tady.cz"

Pokud jste se ptal na neco jineho, tak jsem asi odpovidal na neco jineho
:)

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //