prilis zabezpeceny XServer

Leos Literak literakl na centrum.cz
Úterý Květen 30 21:15:46 CEST 2000

Cau,

mam problem s XWindows. Kdyz spoustim kppp jako bezny uzivatel,
po zadani hesla se neobjevi okno aplikace a na konzoli
se vypise tato hlaska

AUDIT: Tue May 30 18:15:44 2000: 712 X: client 15 rejected from local
host

Pritom mezi bezicimi aplikacemi kppp figuruje.

Pouzivam RH 6.2, celkem standardne nakonfigurovany. Problemy
se zacaly objevovat az po jeho upgradu z verze 6.1. Prihlasuji
se skrze kdm.

Problem je asi v tom, ze kppp se spousti pod rootem
a necemu se to nelibi. Jenze pokud pouziju su, tak
se kppp spusti rovnou. Takze jakoby vadila zmena uzivatele
v prubehu spousteni aplikace.

Jenze zarazejici je, ze nekdy ani toto nepomuze a nekdy
se dokonce nespousteji ani moje vlastni programy!

Zkousel jsem si hrat s xauth, ale marne. Nevite nekdo, kde
je zakopany (neviditelny) pes?

Diky

		LL

-- Leos Literak   http://www.penguin.cz/~literakl/
-- Email          literakl na seznam.cz  literakl na penguin.cz
-- Linux Hardware http://hardware.penguin.cz/