BT848 karty, kde ?

Marian Jancar mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz
Úterý Květen 30 14:02:21 CEST 2000

Adam Vlcek wrote:

> Neni to pravda - BT8x8 cip neprovadi zadnou hw kompresi obrazu, tedy pokud
> chcete ulozit plne PAL rozliseni, potrebujete 768x576 x 15 bitu x 25
> snimku/sec takze to je okolo 30MB/sec to neulozite na zadny disk ani co se

Je to asi 20MB/s, Huffmanem se to da na moji karte s pomerne nekvalitim
tunerem stahnout na polovinu (coz uz by se pripadne dalo i ukladat),
kvalitni signal by mel jit na tretinu a mene podle mnozstvi pohyblivych
scen. Ztratove muzete komprimovat treba pomoci fame nebo mp1e.

> tyka prenosove rychlosti (tady snad jen pole) ani co do objemu dat.Natoz to
> potom nejak rozumne zpracovat - tady vam nezbyva nez pouzit nejake HW
> strihove a digitalizacni studio, ktere provadi kompesi v realnem case bez
> ztraty kvality (temer) - typicky M-JPEG z tech levnejsich miroVIDEO
> DC30plus, EditBay a pod - tyto jsou vetsinou zalozeny na cipech ZORAN jejihz
> podpora v linuxu sice je ale ne valna - bohuzel, v tehle oblasti ma Linux
> jeste co dohanet ..

Netrvdim ze separatni cip pro m(j)peg neni na nic, ale ze se bez nej muzete
celkem bez problemu obejit, zvlast kdyz pro ne zatim neni v linuxu lepsi
podpora.

--
Marian Jančár <mjanx123 na milada.troja.mff.cuni.cz>