socks5 - authentikace, icq

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Úterý Květen 30 22:20:24 CEST 2000

Zdravim

z nejakeho duvodu bych potreboval tlacit icq skrz linux server a v archivu
jsem nasel socks5 . Rozbehl jsem na jednom serveru socks server (balik
socks5-1.0r10-5) a na druhem PC socks5-clients-1.0r10-5 a runsocks-1.0r10-5

Spojeni funguje s auth - , kdyz zkusim auth u tak smula. Jak vlastne ta
u autentikace funguje ? Kdyz je to rpm pro RH, umi ten socks5 server PAM ?
Jak to testovat ? - bez autentikace mi s5telnet funguje (jen jsem
v /etc/libsocks5.conf napsal 'socks5 - - - - server' radku).
Predstavoval jsem si to tak, ze ten socks server bude pracovat jen pro
uzivatele existujici v systemu a ti ze se mu predstavi svym login/password.

Ohledne icq - mozna bych ani nepotreboval nejakou autentikaci, mozna
by mi uplne stacilo omezit socks aby pracoval jen pro ICQ . Nevim presne
jak icq beha a proto bych uvital radu co napsat do /etc/socks5.conf
aby propoustel jen icq. Momentalne tam mam -

set SOCKS5_NOIDENT
set SOCKS5_TIMEOUT 5

interface IP.IP. - eth0
auth IP.IP. - -