preklad apache + mod_ssl + php4

Martin Horak horakm na mail.sce.cz
Středa Květen 31 07:37:40 CEST 2000

> Pokud mate apache prelozeneho s EAPI, tak apxs, ktere vznikne, uz v sobe
> to EAPI napsano ma. Konfigurace php4 si ho zavola a apxs ji to (CFLAGS)
> preda spravne. Takze konkretne napriklad: mate-li apache z RH6.2CZ, musite
> nainstalovat i apache-devel (tam jsou includy a apxs). Pak staci
> pri spousteni configure v php4 pridat option --with-apxs=/usr/sbin/apxs
> (i kdyz by cestu mohl snad najit sam).
>
> Jinak na php-4.0.0-...rpm pracuji, vcetne prislusnych databazovych
> baliku (jeste mi zbyva Oracle, toho si zase budu muset nainstalovat,
> grrr).

> [...]

Nemohu souhlasit. Modul php4 jsem kompiloval podle navodu s --with-apxs=cesta
a pokud jsem explicitne nenastavil CFLAGS (jako promennou prostredi pri
configure) tak mi na vzniklem modulu Apache hlasil chybejici EAPI.
Nicmene puvodni problem byl (asi) v Oracle. Kdyz jsem ho vypnul, bezi to
v pohode. Je vubec mozne zapnout pouze --with-oci8 a nezapnout --with-oracle?
Mate nejake zkusenosti s Oracle 8.0.5 x php4?

--
Ing. Martin Horak
systemovy programator