The Linux Modem-HOWTO v cestine?

Petr Laščák hwsoft na post.cz
Úterý Květen 30 21:28:02 CEST 2000

Dne Tue, May 30, 2000 at 11:16:43AM +0200, od Vladimir Michl prislo:

> jsou v cestine. Pokud je jeste nekdo, kdo ma prelozeno HOWTO, prosim
> prihlaste se mi.
>
> Vlada Michl
Kdyby se tam ještě vyskytlo HOWTO jak přeložit HOWTO, teda z SGML do
ostatních formátů. Momentálně jsem zjistil při překladu USB-guide, že
se překlad SGML nedaří. Stáhl jsem sice nejnovější SGML-tools, ale ani
ty nemají definováno DTD docbook. Kdyby někdo na Penguinovi věděl, ať
zkusí v adresáři ../users/hwsoft přeložit.

	Petr
--

*                     Petr Laščák                      *
*    LITES a.s. vývoj elektronické požární signalizace *