hesla (was Re: reakce ... soubor a nastaveny bit t

Hanus Adler had na articon.cz
Úterý Květen 30 22:29:30 CEST 2000

On 24 May 2000 13:57:21 +0200, Michal Krause <michal na krause.cz> wrote:
>Jinak na nektere z vyse zminenych dotazu uz tu odpoved byla a tak jenom
>doplnim, ze t (sticky) bit u souboru slouzi k ponechani programu v
>pameti i po jeho ukonceni. Vice viz man chmod.

opravdu? český man chmod to sice tvrdí, ale já měl vždy pocit, že sticky
bit u souboru jenom brání jeho odswapování. Taky mi to přijde
logičtější, vždyť co by taky ukončený program mohl v té paměti dělat
užitečného?

S pozdravem

Hanuš Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."