Odeslani Email radkovym prikazem - Enter

Roman Kolbábek rkolbabek na volny.cz
Středa Květen 31 07:26:15 CEST 2000

Zdravim,

Zkousim poslat postu s prilohou z LRP 2.9.4 pomoci SMTP. Postupoval jsem
podle rady z archivu LRP diskuze a udelal jsem si script, ktery pomoci:

echo "Mail From: pokus na pokus.cz" > /tmp/tmpmail
echo "Rcpt To: roman.kolbabek na smb.cz >> /tmp/tmpmail
echo "Data" >> /tmp/tmpmail

vytvori soubor /tmp/tmpmail a ten pak na zaver pomoci

mnc 192.168.0.2 25 < /tmp/tmpmail

odesle na server na kterem jede WinRoute Pro (pod Win NT4.0)

Na serveru se objevi soubor *.cnm, ve kterem vsak radky (od prikaze Data
dal) nejsou oddeleny "enterem", ale jenom cernymi obdelnicky. Jako by chybel
znak "posun o radek" ? (pri prohlizeni notepadem) a klient pak tento dopis
nenacte. Pokud soubor na serveru rucne opravim (pomazu obdelnicky a dam tam
"entery", je vsechno v poradku.

Nechci posilat prilohy, takze jsem na ftp://smb-br.vol.cz ulozil soubor
tmpmail, a soubor ze serveru pred opravou a po rucni oprave.

Poradi mi nekdo, nejaky esc kod pro echo, aby se radky opravdu oddelovaly ?
Nebo jak na to ?

Mozna je chyba v tom serveru, ale jiny na vyber nemam.

Jeste doplnim, ze kdyz spustim mnc a poridim dopis rucne, tak je v poradku.

Diky za kazdou radu

--
Kolbis

PS: Hlavicka dopisu neni uplne dobre, to ale vyresim dodatecne.