Utilita sort

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Středa Květen 31 09:13:42 CEST 2000

Zdravim.
Nedavno som sem poslal spravu o nekorektnom fungovani prikazu sort.
Chcel by som to poopravit.:

 sort -n ...     triedi zle (ak su v retazcoch cislice), bez parametra -n
triedi dobre.

<Povodna sprava:
<Na RH 6.2 je sort totalne nefunkcny. Mozno tie retazce skutocne triedi, ale
<potom jeho autor vymyslel naozaj prevratny sposob triedenia.
<Napr. mne triedi takto (numericky):
<500
<502
<501
<504
<503
<506
<505
<atd.
<Preto som si nahodil stary dobry sort z RH 6.1 CZ, kym nevyjde update.
<jh

Takze nie 'totalne', iba 'ciastocne' nefunkcny.
Ospravedlnujem sa tymto autorovi programu sort a tiez vsetkym, ktorym som
svojim tvrdenim sposobil akekolvek neprijemnosti.

Ing. Juraj Hilovsky
spravca serverov CVT PU
Presov
Slovakia