Xwindows na 386

Martin Proks proks na marian.fsik.cvut.cz
Středa Květen 31 09:52:25 CEST 2000

Bry den,

Pred rokem jsem mel podobny stroj: 486DX2, 24 MB RAM, 200MB HDD, 512KB
video karta a slo to. Ale bylo to dost pomale a hodne swapovalo. Ale slo
to. Doporucuju "co nejvic" RAM. Tech 16MB je opravdu minimum.
Windowmanazer pro takovyhle stroj doporucuji fvwm nebo neco na teto
urovni.

--
Martin Proks
e-mail: proks na marian.fsik.cvut.cz