Odeslani Email radkovym prikazem

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na linux.cz
Středa Květen 31 10:12:19 CEST 2000

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz>
   Date: Wed, 31 May 2000 08:43:22 +0200

Zdravím,

   > Nedavno jsem videl takovy prikladek. Predstavte si (trochu divne
   > formatovany) casovy rozvrh nejake konference:
   >
   > begin 1700 dinner
   > 1730 mr Smith speaks
   > 1800 music and dancing
   > at around 2200
   > end

tak nevím, ale můj poštovní klient to zobrazil jako normální text a nikoli
jako "přiložený" uu soubor, což je možné poznat i z toho, že to cituji.

   > Jak programove poznate, ze tohle _neni_ zauukodovana jina
   > zprava?

Víte, jak vypadá UU?

   > MIME je prave od toho, aby nenutilo MUA projevovat umelou inteligenci
   > (ktere takovy program nikdy nebude mit dost).

To samozřejmě nikdo netvrdí, já také používám MIME tam, kde můžu, ale Vaše
tvrzení mi připadá stejné jako: "Ty ještě používáš IPV4? Seš trubka, vždyť
už tady máme IPV6...". To, že existuje nějaký novější standard ještě
neznamená, že jeho nasazení je vždy a všude vhodné. Pro posílání z
přípazové řádky stále ještě používám uuencode a používat budu...

A když už jsme u toho MIME - většina klientů, kteří MIME rádoby
implementují nepodporují "attachment" uprostřed zprávy, což je moje
oblíbená finta (neboť můj poštovní klient MIME implementuje korektně) a
zbytek zprávy, který je až za takovým attachmentem zobrazí špatně... A
potom mi tvrzení: "Pojďme používat MIME, vždyť je to standard!" přijde
opravdu směšné.
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na linux.cz