instalace Xservru4.0,chybi libglide2x.so

Jan Krnavek Krnavek na seznam.cz
Středa Květen 31 10:48:08 CEST 2000

Zdravim,
mam problem s instalaci xservru 4.0 na Redhata 6.2 en bez predchozi
instalace xservru.
Ocekoval jsem system pomoci Xinstal -check,stahl sem si potrebne bin
soubory,a potom spustil
instalaci pomoci Xinstal.Instalace probehla korektne,ale configurace pomoci
XFree -configure mi hapala a vypsala,ze mi chybi knihovna
libglide2x.so.Pohledal sem ji po systemu,jestli neni ulozena negde
nestandartne a nic sem nenasel:((.Zkousel sem ji najit na inetu a
nenasel:(((.Nevite negdo o ni?
ps:mam atinu experta 98
btw:ma tato knihovna neco spolecneho GLIDE pro 3dFX????
btw:jake pouzivate vyhledavace na knihovny?

Diky predem a svetu mir.
					Jan Krnavek