hesla (was Re: reakce ... soubor a nastaveny bit t

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Květen 31 10:47:23 CEST 2000

On 30/05/2000, Hanus Adler wrote:

> opravdu? český man chmod to sice tvrdí, ale já měl vždy pocit, že sticky
> bit u souboru jenom brání jeho odswapování. Taky mi to přijde
> logičtější, vždyť co by taky ukončený program mohl v té paměti dělat
> užitečného?

Co treba vyrazne rychlejsi start pri opakovanem spusteni? Typicky by to
mohlo pomoci treba frekventovanym CGI skriptum. Ovsem jak moc velky
smysl to ma dnes, to nevim, treba stejnou sluzbu udela obycejna diskova
cache...

S pozdravem

Kdyz instalujes novy motherboard, over si, jestli jadro detekuje spravne
dostupnou operacni pamet.                         Stare aztecke prislovi