Ipchains vs ochota lidi v konferenci

Robert Vojta penguin na clark.cz
Středa Květen 31 13:45:29 CEST 2000

# Uplne s Vami suhlasim, pan Zenatik.
# Chcel by som pri tejto prilezitosti poprosit vsetkych osvietenych, aby v
# pripade, ze nemozu napisat nic okrem 'man nieco', pripadne 'HOWTO nieco',
# nepisali vobec nic. Zaberie im to ovela menej casu. To, ze treba najprv
# prestudovat prirucky, FAQ a pod., je napisane uz v pravidlach tejto
# konferencie, tak naco sa opakovat ? Napokon, videl som uz az prilis vela
# priruciek, v ktorych bolo vsetko mozne, len nie podstata toho, co bolo v
# nazve prirucky.

  Je to sice v Meta FAQ teto konference, atp. ale ukazte mi cloveka ktery si
je precte! Znam jich malo a tady se mnozi takove dotazy porad do kolecka, napsal
sem takovou reakci, protoze sem si dotazu ohledne IPchains vsiml uz potreti
v kratke dobe.

# A ak niekomu neporadim, tak mu aspon neotrepavam o hlavu, ako si dovoli
# vobec sa pytat v linux-konferencii na problem s linuxom.
# Dakujem za pochopenie.

  Jak mu chcete poradit? Dyt je to tak rozsahly problem, ze bych o tom mohl
psat porad, porad a stale by toho nebylo dost. At si to vyzkousi, nastuduje a pta
se na specificke problemy a ne na to, jak zabezpecit pocitace.

  S pozdravem,
    Robert Vojta

--

 Robert Vojta aka Penguin (Oo.oO)                           \)/ .-.
                                                             /,(o,o)