RealPlayer hlasi ze nemuze otevrit audio zarizeni

Stepan Roh sroh7497 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Květen 31 13:58:22 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Milos Svasek wrote:

> Omlouvam se, ale co pristupova prava souboru /dev/dsp a /dev/mixer?
> I kdyz to by asi nefungovalo nic ... Jenze me nic jineho nenapada (takhle po
> ranu :-)

Pristupova prava jsou samozrejme rw-rw-rw- root root, jinak by nefungovalo
nic. Navic, vsechny otevreni /dev/dsp a /dev/mixer v RealPlayeru (podle
strace) jsou uspesna, takze nevim co si o tom mam myslet.

> To ovsem neznamena, ze nemuzete mit spatne pristupova prava.
> Ja mam RealPlayer (Unix) Version 7.0.0.170 (Beta), a funguje To!!

Stastlivce!

> Preji hodne uspechu

Dik,

Stepan Roh