Pristup na ftp.linux.cz

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 31 15:12:07 CEST 2000

> Vsechny servery z prvni skupiny pouzivaji wu-ftpd, servery z druhe
> skupiny pouzivaji ProFTPD

Bingo !

Mozna jsme na stope problemu. Ted jeste zbyva tuto teorii overit.
Mimochodem nevite nekdo, jak se tyto dva uvedene servery lisi ? Mam
na mysli predevsim (ne)dorzovani RFC apod.

> Mozna ma wu-ftp nejake problemy s MTU (zkusil bych treba MTU>=576)

Bylo tam defaultnich 1500, zkousel jsem 1470, 1400, 1200, 576, 500,
250. Chovani stale stejne. :(

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s