Odeslani Email radkovym prikazem

Pavel Janík ml. Pavel.Janik na linux.cz
Středa Květen 31 14:26:38 CEST 2000

   From: "Petr Novotny" <Petr.Novotny na antek.cz>
   Date: Wed, 31 May 2000 13:28:49 +0200

Zdravím,

   > Prominte, ze se tak hloupe ptam: uu je nejaky standard? Kde je
   > prosim popsan? "uuencode.c" (nebo "je to de-facto standard")
   > nepovazuji za odpoved. Ocitujte prosim prislusne RFC. Je nejaky
   > standard pro to, jak uu do mailu vkladat?

bohužel nemám šas hledat pro každého informace z manuálových stránek, ale
že jste to Vy, tak jsem si jej udělal, protože vím, že až někdy budu
potřebovat poradit např. s qmailem, tak se obrátím přímo na Vás a Vy mi
odpovíte. Tedy cituji manuálovou stránku uudecode:

STANDARDS
       This implementation is compliant with P1003.2b/D11.

Tedy POSIX 1003.2b.

   > Jinak vas priklad nesedi - jak ipv4 tak ipv6 jsou ustavene standardy.

Ano, MIME a uu také. Skončeme prosím nebo privátně, nevěřím, že by to
zajímalo ještě někoho jiného :-)
--
Pavel Janík ml.
Pavel.Janik na linux.cz