Pristup na ftp.linux.cz

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 31 16:28:48 CEST 2000

> dodavam:
>
> IMPORTANT NOTE: The 2.6.0 version has been corrected to increase
>     it's conformance to the RFC standards for FTP. ....

> v mc chodi vypis apod, ale pri stahovani se to zasekne a nejede to dal.

No jo, ale co s tim ? Nechodi to s klienty z RH6.1 : ftp-0.15-1 a
mc-4.5.39-0.91. Udelal jsem upg na ftp-0.16-3 z RH6.2. Novy mc nemam
a ani ho nemuzu stahnout.

A zlobi to i s tim novejsim ftp. Neverim, ze vsichni uzivatele
RH <= 6.2 maji taky problemy !

Pokud by to bylo spatnym klientem, kde se da sehnat novejsi
(spravnejsi) verze klienta ?

A vy, kdo se na ftp.linux.cz dostanete, jaky pouzivate system / verzi
klienta ? Prosim soukrome.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s