Pristup na ftp.linux.cz

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Středa Květen 31 16:33:31 CEST 2000

> problem je ve spatne implementaci neceho v tom klientu, co pouzivate -
> napr. mc ma velike problemy oproti wuftpd ve verzi 2.6.0 - tam prave
> zacali neco delat presne pdle RFC, a "stari" klienti, kteri toto RFC dobre
> neimplementuji, maji problemy prave pri get, vypis adresare jde v pohode.

No jo, ale co muze byt spatne ? Zlobi to i s nejnovejsi verzi
ftp-0.16-3 z RH6.2. Novejsi se snad ani neda sehnat. A nikdo jiny si
na problemy v pristupu nestezuje, takze to nebude obecny problem.

> PS: mzona bych nekde doma nasel mail od cloveka z toho teamu, co to dela

Mozna by to neco naznacilo. Predem diky.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s