password generator

Martin Macok martin.macok na underground.cz
Středa Květen 31 17:03:01 CEST 2000

On Wed, May 31, 2000 at 04:06:01PM +0200, Mira Tempir wrote:
> hledal jsem v archivech a na siti, neuspesne.
> Hledam solidni generator dobre zapamatovatelnych a relativne
> dobrych (==bezpecnych) hesel (pro konzoli :)

Otevrte na nahodnem mistu knizku, ukazte poslepu prstem, a vezmete treba
prvni pismena vsech slov z te vety, na kterou ukazujete, nebo
prvni slabiky z tech slov. Je dobre do toho hesla primichat 1-2 znaky jako

Pokud to nebude fungovat, tak mi napiste a ja vam nejaka bezpecna hesla
poslu emailem.

--
< Martin Mačok        martin.macok na underground.cz           <iso-8859-2>
  \\  http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/  //